13 februari 2014

Challenge 98

Dank jullie allemaal voor de mooie inzendingen!! Leuke, verrassende, mooie creaties hebben we weer gezien!
De nieuwe challenge is bedacht door Wybrich en heeft als thema: een labelkaart met stempel/afbeelding en verder zoveel mogelijk producten van MDesign. Lees de regels goed door als je een stans als afbeelding gebruikt.

Hanny heeft het DT verlaten, wij bedanken haar voor haar inzet en wensen haar alle goeds toe met wat zij verder gaat doen.

Er zijn weer mooie voorbeelden gemaakt door het team en wij hopen dat jullie hier inspiratie uit kunnen halen. Je kunt met deze challenge meedoen tot 26 februari 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen bij de blauwe kikker onderaan dit bericht (niet je hele blog).Veel succes en wij hopen weer veel mooie creaties van jullie te zien!

De winnaar van de 1e prijs (challenge 97) : 6 Aniet
De winnaar van de 2e prijs (challenge 97):  24 Tanjatheeleut
Graag even contact opnemen zodat de prijs toegestuurd kan worden.
De winnaars van challenge 97 mogen deze button op hun blog plaatsen.

Als gastdesigner hebben wij uitgekozen: 5 Ettie
Wil je contact met ons opnemen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs (challenge 98) die je kunt winnen:

De 2e prijs (challenge 98) bij 25 deelnemers die je kunt winnen:
De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design
For all the fans worldwide to read the blog in English or other language use the translator at the top.

Voorbeelden challenge 98:
Gastdesigner Marleen van der Most

 Voorbeelden gemaakt door het team
Wybrich

Boukje

Yvonne

Anita

Jolanda

Thea

Mieke

15 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt!
    En Aniet, Tanja en Ettie gefeliciteerd!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames.. en de nieuwe challenge is schitterend, heb nog nooit een labelkaart gemaakt, maar ga toch proberen mee te doen.
    Grtjs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zie net dat ik de tweede prijs gewonnen heb. Bedankt ik ga jullie snel een berichtje sturen. Aniet ook proficiat met je prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aniet, Tanje en Ettie van harte! Dames weer bedankt voor jullie super mooie voorbeelden, leuke challenge!
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een pareltjes zijn er weer gemaakt door het DT team. Ook ik heb mijn kaartje geplaatst. Het allereerste labelkaartje die ik ooit maakte

    Groetjes Inge Van Hove

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi allemaal,
    Tanja van harte gefeliciteerd! Ik was ook blij verrast!
    Ettie veel succes als gastdesigner.
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is weer een leuke challenge en de prijzen zijn natuurlijk ook niet mis. Prachtige voorbeeldkaarten (Labelkaarten) die mij geinspireerd hebben om er ook een te maken. Ik doe dus graag mee, volgster was ik al en ga nu de link op mijn blog zetten.
    Fijne zondag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige labels dames! De afgelopen keer is het er niet meer van gekomen om mee te doen..maar deze keer doen wij weer een poging!

    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige voorbeeld labels zijn er gemaakt en een super leuke challenge waar ik weer eens gezellig aan mee ga doen!
    Hobbygroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, 3 keer is scheepsrecht zeggen ze, ik waag nog een poging want de regeltjes lezen ging me niet goed af hihi, gelukkig heeft Anita me hierop gewezen want de regels zijn er natuurlijk niet voor niets. Fijne dag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd aan de winnaars! En er zijn weer geweldige mooie voorbeelden gemaakt.
    Prachtige inspiratie bron.
    Ik heb net mijn tag geplaatst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke challenge met mooie voorbeeldkaarten. Heb net mijn label geplaatst.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. encore de superbes réalisations ! des petites merveilles ! bravo !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een super leuke opdracht. en wat ook een super leuke prijzen zijn er te winnen. ik heb mijn kaart er nog net optijd bij kunnen zetten. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen